ويكيبيديا

• تنزهت

• مشينا على

• مشّينا

Valinin Malikanesi'ne gittik, küçük manivela kolunu çekip ineceğimiz durağı haber verdik, otobüsten indik, annem, babam ve ben yol boyunca yürüdük. TED وصلنا إلى قصر الحاكم، وسحبنا المقبض الصغير ليعرفوا أن هذا المكان هو موقفنا، ونزلنا من الحافلة، سرنا أنا ووالدتي ووالدي عبر الشارع.
    Ve biz bütün yol boyunca, bu patikadan yürüdük. TED وقد سرنا لأعلى عبر هذا المسار طوال الطريق.
    Arabamız bozuldu ve 1 km. yürüdük. Open Subtitles ، سيارتنا توقفت، ونحن تمشينا لمسافة أميال.
    Watson'ın klima kotrollü sunucu odasının içinden geçip, yürüdük. TED اضطرينا أن نمشي من خلال غرفته للخوادم المتحكم في مناخها.
    Onurumuz için, görevimiz için, zafer için yürüdük. Bakın! Open Subtitles لأجلِ الشرفِ، لأجلِ الواجبِ، لأجلِ المجدِ، نزحف.
    Bir boşluğa yürüdük ama bunca zamandır hedef aldığımız aynı topluluklarda bir ışık ve ilerleyebileceğimiz bir yol bulduğumuza çok şaşırmıştık. TED كنّا نسير نحو الهاوية، لكنّنا صدمنا حينما رأينا النور وطريقاً نحو الأمام داخل نفس المجتمعات التي استهدفناها لوقت طويل.
    Saatlerce yürüdük... ..küçük bir köye kadar, ortalıkta kimse yoktu. Open Subtitles لقد مشينا لساعات بين قرى صغيرة متواجدة فى أماكن مجهولة
    Onlara yürüdük, beslenip sulandıklarını gördük. Open Subtitles قمنا بالسير لأميال لذا لم يتناولن شراب أو طعام
    Ve dışarı çıktık, uzun bir süre sessizce yürüdük, el ele tutuşarak. Open Subtitles ونحن ذَهبنَا خارج، ونحن فقط مَشينَا لوقت طويل في الصمتِ، تَشَابُك بالأيادي.
    # Sonra, vadiden kaçınca... #...karda kilometrelerce yürüdük. Open Subtitles ثم ، حين هربنا من الوادى سرنا لعدة كيلومترات فى الثلوج
    Otobüse binmek için kalabalık saatte pasifik sahili yolunda 1 kilometre yürüdük. Open Subtitles أضطررنا لأستقلال حافلتين و سرنا ميلاً على الطريق السريع للساحل الباسفيكي أثناء وقت الذروة
    O dereyi geçtikten 5 kilometre kadar yürüdük yola ulaşmadan da 3 kilometre kadar daha yürüdük. Open Subtitles لقد سرنا لحوالي 3 أميال بعد عبورنا ذلك الجدول و حوالي ميلين بعدها حتى وصلنا للطريق
    Sonra uzun uzun yürüdük, derken ay ışığında öpüşmeye başladık. Open Subtitles وبعد ذلك تمشينا فى أثناء الليل و بعد وقت قصير تغازلنا تحت ضوء القمر
    Restoranda buluştuk sonra biraz yürüdük. Open Subtitles تقابلنا في المطعم، ثمّ تمشينا في الجوار وحسب
    Bataklığın yürüyüş için iyi bir yer olduğunu söyledi ve yürüdük. Open Subtitles قالت أن المستنقع مكان لطيف لنتمشى به لذا تمشينا هناك
    annem ellerimi tuttu, ve yürüdük, kilometrelerce. Open Subtitles تحمل أمّي يدّي ونحن نمشي للأميال والأميال
    Sabah saat 1-2 gibi kapım çalındı... Sadece yürüdük. Open Subtitles الساعة الواحد او الثانية في الصباح و كنا مجرد نمشي
    Sıcak kapılara kadar yürüdük. Open Subtitles إلى البوابات الضيقة نزحف.
    O dar koridora kadar yürüdük. Open Subtitles إلى ذلك الممرِ الضيقِ نزحف.
    Biraz yürüdük ve sarıIdık. Open Subtitles يبدو أننا نسير متحاضنين هنا ما موقفنا حيال هذا؟
    O vakitlerde de bayraklarımızı sallayarak yürüdük Avrupa'nın yarısını fethettik ve Rusya'ya kadar girdik. Open Subtitles لقد مشينا وقتها ملوحين بالأعلام و قمنا باحتلال نصف أوروبا و ذهبنا كل المسافة إلى روسيا
    Kusura bakma. Biraz yürüdük bu yüzden ellerim buz gibi. Open Subtitles آسفة ، قُمنا بالسير ويداي مُجمدتان
    Konuşmakla kalmadı, birlikte yürüdük. Open Subtitles لَيسَ فقط تَكلّمتْ معني، مَشينَا سوية. مُتباطَأ.
    Uyandım, bulaşıkları yıkadım ve Shannon ile yürüdük. Open Subtitles استيقظت، و نظفت نفسي و تنزهت مع (شانون)
    Sokar tarafından yakalanmadan önceki son gece beraberdik,... ..Noctana'nın sırtlarında beraber yürüdük. Open Subtitles الليلة الأخيرة التى قضيناها سوية قبل أن يتم أسرها من قبل سوكار,... مشينا على طول حافة نوكتانا... .
    Patikalardan dağın zirvesine doğru yürüdük. Open Subtitles مشّينا طرق صغيرة إلى قمة الجبل...